Friday, January 28, 2011

Pisut kohatu kuid teeme asjakohaseks.....

Nimelt eile sattusin olukorda, kus varem oleksin kindlasti ära kasutada võimaluse minna ja nautida uksetaga tänaval üks rahulik ja vaikne hetk koos rõvedalt haiseva ja veel rõvedamaltaitsva koniga.... :) mitte et seltskond kehv oleks olnud - vastupidi - seltskond oli vana, hea, tuntud ja läbiproovitud ning sobivaks tunnistatud juba aastaid tagasi...
Eile tegin teoks oma teise uusaastalubaduse - nimelt vajadusel loobuda isiklikest üritustest selle nimel, et kokku saada oma väga heade sõpradega :) noh ja eile siis saimegai M1&K sünnipäeva ettekäändel kokku V, E, M2 & M3ga. Siinkohal ma tahaksin tegelikult teha vaimuka ettekande 4 tunnis sees läbitud teemadest, aga kahjuks jääb see ära, kuna selgus, et sõltumata vananemisest on meis kõigis endiselt alles temperament, suhtlusvajadus ning oskus korraga rääkida, kuulata ja vastata - samal ajal mitte kellegile konkreetsele keskendudes. Keset seda möllu, mille vastu ilmselt ka itaalia ega vene sõpruskonnad oleksid abitud olnud, oleks sobinud üks koni - ja õhtu lõpus keegi emmidest ka mainis, et nüüd oleks hea hetk ... Olen nõus, et hinnates olukorda, oleks üks kõhv olnud oma kohal - ainult et mind ei jäänud see mõte piinama - pigem mõtlesin omaette, et mhmh ja sellega teema minu jaoks lõppes.
Igastahes, niipalju kui ma fikseerisin eilseid teemasid mahtusid sinna:

  • kreemid (lastele, mis olid vales purgis ja seetõttu kaaluti kreemi ära viskamist...);
  • Tallinna TV, Ets, mädanenud kartulid ja iganenud silmi pööritav ning kaamerameeste poolt haneks tõmmatud nõukaaegse välimusega naisjajakirjanik, kes Hr Linnapead küsitles;
  • E plaanid veebruaris, M2 sünna, V süüna S saunas ja sealsed tualetiprobleemid ning nende lahendus
  • Erinevad lähenemised lastekasvatuslikele küsimustele paarisuhtes - lastega jooksvad isad, kes jooksmist alustavad valel hetkel; karmi kesta all esinevad üdini softid ja positiivsed emad jne jne
  • Surm, haigused ja põlvkondade vahelised erinevused;
  • Kuidas viia end üle pika aja kurssi IT maailmaga - ehk K programmide allalaadimise põhimõtted, mis ilmselt paneks kõik ITimehed mõnust oigama, sellist pärli tahaks endalegi haldamiseks :)) (K, no hard feelings?)
  • Tartu maraton
  • Mingid tasakaalustamise saapad, millel oli brändinimes 2 tähte...
  • Milleks lugeda blogisid....
Üldiselt otsast otsani. Ja ma tõesti ei saa edasi anda mida me nendel teemadel vestlesime ja kuhu jõudsime, sest kogu seda arutelu saatis kohati röökivaks muutuvad naerupahvakud, sõbralik ja kohativeidiõel nokkimine... aga üdini nauditav nevertheless.... ja üks mitte vähem nauditav aspekt oli see, et jõudsin koju ilma suitsuhaisuta, ja ka hommikul ei olnud kuidagi tunda et oleks pidutsetud :))))

2 comments:

  1. maris, mina olen 100% kindel, et sa saad sel korral selle trikiga hakkama.
    ma olen päris mitu korda juurelnud selle üle, et mis tunne see on, mis suitsetama ajab, et vot kohe on vaja koni ette panna ja siis kopsutäis mürki enda sisse tõmmata, et mis tunne see on .. leida võrdlust, et kas see on see kui mul on janu? kui mul on kõht tühi? pissihäda? et no kuidagi ei saa enam. keegi pole suut seni vastust sellele küsimusele anda, et kuidas mina, mittesuitsetaja, sellest aru saaks.
    aga las ta jääb ka ... igatahes elan sulle hinges kaasa :)

    ReplyDelete
  2. :) ma tükk aega mõtlesin, et kuidas selgitada mis tunne on tahta suitsu...
    parim asi millega võrrelda on minuarust reisipalavik. kui sul on reisipalavik, sest sa juba väga väga tahad startida, aga istud tööl ja mõtled, et krt ma ei taha neid inimesi ja teemasid, ma tahan puhkusele. Siis suitsetamise sõltuvusega on sarnane emotsioon, et sa lõpetad suitsu ja siis mingi aja pärast hakkab selline väike versioon reisipalavikust, kärsitus ja ootusärevus, ja kõige vastikum on see et sa saad "reisi" endale koguaeg lähemale tuua, ja mida rohkem "reisid" seda kahjulikum see on ja seda tihedamalt sa seda vajad ja reisipalavikku koged.... ma ei tea, kas sa suudad ette kujutada, mina paremini ei oska - pissihädale see ei sarnane...

    ReplyDelete