Friday, January 7, 2011

Juhhuuuuuu täna täitub esimene nädal :))))

Tegelikult hakkan ma vaikselt hirmu tundma... nimelt kui ma mõtlen eelnevatele mahajätmistele, siis iga päeva mil ma suitsu ei teinud mõtlesin ma vähemalt korra sellele, millistes erandolukordades ma endale siiski suitsu võiksin lubada. Ja loomulikult ma kasutasin seda ka ära. Ehk, et peol võib, et seal ka oma mahajätmisest kinni pidada oleks liigne enesepiinamine. Teatud seltkonnas võib, aga ainult 3 tükki. Et see nagu polegi päris suitsetaja jne jne jne... et need on need erandid, mille peale ma pidevalt eelnevate mahajätmiste käigus mõtlesin. Ja ütleme ausalt, et nende erandite tegemine iseendale oli ka see kus asi käest ära läks..
Aga tagasi hirmu juurde - miks ma seda tunnen - aga sellepärast et seekord on möödas juba nädal ja ma ei ole suitsetamise järgi tõsist ja painavat igatsust veel tundnud. Korra käib vahel mõte läbi, et ohh praegu kohvi kõrvale oleks mmmmõnus üks koni kimuda, aga see on pigem selline uitmõte, kui tõsine isu, millele järgneb paaniline suitsetamisvõimaluse (s.t eelpool kirjeldatud erandi olukorra) otsimine oma peas, et kuidas ikka saaks rutem üritusele, kus ma endale erandeid olen lubanud... ma kardan, et millal see laks nüüd tuleb, ja olen valvel.
Aga järgmisest nädalast hakkan nüüd 2 korda trennis käima senise 1 asemel. Mõtlesin, et kuna ma enam ei suitseta, siis varem suitsule kulutatud raha võiks nüüd enda tervise peale kulutada. Endalegi šokiks avastasin, et isegi kui käin nüüd 2 x nädalas trennis, mis ei ole üldse mingi väga odav lõbu, säästan ma võrreldes suitsetamise ajaga 100EEK nädalas. Uskumatu. Vabandan nende ees kellele mu rahalugemine närvidele käib siin blogis, aga samas, ma üritan endale must-valgel selgeks teha kui palju toredat ilusat ja head ma saan endale suitsu asemel lubada, ja millest ma 11 aasta jooksul end ettekäändel, et ma ei ole mingi rikkur ilma olen jätnud.

Niisiis esimese nädala täitumisel  säästetud:

7 x 2,37EUR = 16,59 EUR = 259,6 EEK.

Igastahes palju õnne mulle ja ma loodan, et see hirmus suitsuhimu ei tule mulle enam kunagi tagasi! :))

No comments:

Post a Comment