Wednesday, January 5, 2011

Eilne päev ka patustamata möödas - juhhuuuuuu!!!!!

Nonii, peale seda kui kurtsin, et suitsunälg on kallal suutsin ikka end kokku võtta ja asjast üle olla... nii et käsil on uhkelt viies päev ja mitte midagi ületamatut ma siiani kohanud ei ole.

Aga leidsin ühe suht jälgi motivatsiooni inimestele kes kahtlevad kas jätta maha või mitte - ja ei suuda näiteks leida enda jaoks põhjust. Minul käes 5s päev - ja ma väga ei köhi enam - paar köhatust päeva jooksul AGA
vahel tunned et tuleks kurk puhtaks köhida - ja siis kui viskad pilgu peale, et mis siis välja köhitud sai - siis näed kui palju jura sa tegelt endale aastatega sisse imenud oled. Ütleme nii, et ma teadlikult ootasin kuna mu kopsud hakkavad jama väljutama - ja sellest vaatepildist mis mulle avanes sain ma ainult jõudu juurde :)

Nii et koos eilsega on siis kokkuhoid

4.01.2011     2,37 EUR
5.01.2011     2,37 EUR

Ehk siis 5 päevaga lisaks paremale enesetundele olen ma kokku hoidnud juba 11,85 EUR ehk siis 185,4 EEK. Ja seda alla nädalaga. Mõtlesin, et katsun mingi trenni peale selle nädalas üle jääva raha raisata, niikuinii olen piisavalt trullakas tüüp ja võtan kergesti kaalus juurde. Trennil 2 plussi, esiteks ei ole ma kodus, et saaks mugida - teiseks olles trennis ma ju reaalselt põletan kaloreid ja kolmandaks, kindlasti tunnetan ma vahet seoses hapniku tarbimise võimega :)))

Ootan põnevusega tänaõhtust trenni, et saaks näha, kui palju kergem on mul hingata ja kuidas võhmaga lood.
Eilse tööpäeva juures oli lahe veel see, et kuna ma ikka oma suitsunurgas paar korda päevas käin, siis mu kolleegid ei ole veel keegi märganud, et ma enam ei suitseta. Niisiis tulin eile oma suitsunurgast tagasi kontorisse ja sain kõne kolleegilt, kes mingi suitsutegemise nalja viskas... läksin naljaga kaasa, ise täiega kaifides, et vaikselt ja afišeerimata olen juba 5 päeva vastu pidanud ja mitte keegi ei ole hakanud uurima, et oi sa jätad maha ... ja bla bla bla. Iseenesest oleks enesedistsipliini mõttes võib-olla hea, et et ütleks teistele, et ma üritan enam mitte suitsetada - aga samas mulle ei meeldi see aruandmine, et noh kuidas läheb.... teen ise enda jaoks ja olen iseenda kontrollija. Ainsad inimesed kes teavad mu sellekohasest plaanist on minu ema, minu hea sõbranna ja teie kulla lugejad :)

No comments:

Post a Comment