Thursday, January 6, 2011

Close encounter suitsetajaga :)

Kõigepealt, pikutan diivanil teleka ees, vaatan pirukafilmi, mis 10 korda nähtud, ja otsustasin siiski teha kande oma blogisse kuigi tegelikult oli täna nii hullumeelses tempos päev, et ühtegi hetke ei olnud kus ma üldse suitsu peale oleksin mõelnud - no vähemalt kontoris mitte... Lõuna paiku tuli mu juurest töölt läbi K, kellele ma paar asja pidin üle andma. Kartsin natuke seda hetke, sest ma teadsin, et niikuinii jääme juttu rääkima ja tema paneb suitsu ette, et äkki nähes nii lähedalt päriselussuitsetajat (jeee nagu 6 päeva teeks must mittesuitsetaja) kaob mu tahtejõud ja asun koheselt pommima üht koni.
Aga ei miskit - käsi südamel vaatasin täiesti tuimalt kuidas K oma sigaretti nautis, ja ei tekkinud mul isu. Samuti oleks mul kodus koguaeg konid vajadusel saadaval, aga mind ei ole isegi mitte sinna poole mõtlema pannud... nii et, 6s päev edukalt õhtule saadetud ja homme täitub esimene nädal - juhhuuuuuu tuju on mega kuigi tööl on raske ja jubekiire, tuju üldse pahaks ei lähe, ilgelt teeb rõõmu, et ma ei ole suitsu järele igatsenud siiani tõõsiselt kordagi...... :))

No comments:

Post a Comment