Tuesday, January 18, 2011

Õudusunenägu..

... täna hommikul ärkasin hirmus ärritatud olekus. Nägin unes, et ma tegin suitsu. Kusjuures mitte mõnuga, aga nii et ma ise ei tahtnud aga pidin tegema. Kuidas see võimalik on ja mida see tähendab, ei oska öelda, aga nii see oli. Igastahes hommikul tundsin kergendust, et see kõik unenägu oli ja et ma tegelikult oma mittesuitsetaja staatust rikkunud ei ole.
Kusjuures nüüdseks on ikka veel paar inimest, kes teavad, et ma olen mittesuitsetaja anno 2011 :) ja suhtumised on erinevad:

- mu parima sõbrantsi mees ütles suht pettunult, et ei ole, sa teed nalja. Tegelt ma mõistan teda, minu külaskäikude ajal sai ta minuga koos suitsu teha. Nüüd on sellega kõik. Ehk siis tema leinab suitsetamiskaaslast;
- minu tuttavad, kellega suht tihti lävin: 1 suitsetaja + 1 mittesuitsetaja - nende lause oli, et ahh ära piina end, niikuinii viskab varsti üle ja paned koni ette. No aitäh. Sellist suhtumist ei ole mul küll vaja. Ma tahaks loota, et kui keegi mulle tuleb rääkima, et üritab maha jätta, siis ma ei tõmba tema plaanile eos vett peale. Motivatsioon: suitsetaja puhul kadedus? mittesuitsetaja puhul ???? ei oska arvata...
- minu kolleeg naeratas ja ütles, et olen tubli ning saatis mulle mingi skeemi kuidas oma välgumihklitest saan tsikli meisterda... väga kena temast - aga meisterdamine jääb ära, niikuinii viskasin mihklid prügikasti....aga tore kui keegi sulle tubli ütleb, isegi kui tegemist kolleegiga.

Igastahes las inimesed suhtuvad kuidas tahavad, ma ise tean miks ja mida ma teen. Ja ma kavatsen jätkata - 17&18 päevad edukalt mööda saadetud õudusunenägudest hoolimata :))))))

No comments:

Post a Comment