Monday, January 3, 2011

Noniii, nüüd siis on see aeg käes, kus ei SAA SUITSETADA....

Aga enne kui laskun aastasse 2011 tahtsin veel natuke kirjutada, et kuidas mul siis möödus 2010 detsembri teine pool konitamise osas.. Ise ma kartsin hullemat. Sain oma haigushoost üle ja otse loomulikult suurenes konide tarbimine tööle minekuga mühinal...aga positiivne oli see, et otsustasin, et maksimaalselt teen päevas 10 koni. Ehk siis ostan 1 paki kahe päeva peale. Ja tegelikult suutsin ma sellest ka kinni pidada. Ehk siis kokkuhoid pelgalt oma päevase koguse vähendamise pealt oli mul 16 päeva jooksul 296 EEK (s.o 0,5 pakki päevas senise 1 asemel), kui aga võtta oma tavalist tempot, siis tegelikkuses olen kokku hoidnud 592EEK - põhimõtteliselt siis just näiteks jõusaali kuumakse jagu vms. Iseenesest päris korralik summa :)

Aga nüüd aastasse 2011 - kahjuks on ära langenud need kes pidid koos minuga võitlust alustama - nende hulgas minu ema.... vähemalt oli ta nõus, et kui mul liialt keeruliseks läheb, siis ta minu juuresolekul enam suitsu ei tee. Mis iseenesest on temast väga kena.

  • 1.01.11 - tegelikult ma siiski patustasin - aga ma ei loe seda suureks patuks - nimelt 31.12 ööl vastu 01.01 tegin ma umbes kell 00:15 oma siiani viimase suitsu. Muidu möödus päev suitsuta. Nii et siinkohal teen endale siiski kalendrisse plussi. Kokkuhoid: 2,37 EUR
  • 2.01.11 - päev möödus ilma ühegi suitsuta - ja lahe oli see, et ei isutanud ka - käisin emaga kaasas, ja ema kõhvis mõnuga. Samas kui tuppa tulime, siis eile leidsin end arutelult, et väkk kui vastik see värskelt suitsetanud inimese lõhn ikka on. Olgu kuidas on, lubasin endale, et kui ka ise suitsetamise suudangi maha jätta, siis ma ei hakka üheks nendest targutajatest, kes hakkab teistele ette heitma suitsetamist. Olen sügavalt veendunud, et selle otsuse tegemine on isiklik asi ja igaüks peab motivatsiooni selleks ise leidma. Kokkuhoid: 2,37 EUR
  • 3.01.2011 - hetkel olen tööl. Täna on tegelikult päev mida kartsin kõige rohkem.Ümber igalpool müüakse suitsu, nii et jube kerge oleks kiusatuse tekkides vääratada. Lisaks olen harjunud oma väikeste armsate nikotiinipausidega kangi all nurgas konisid kimudes...aga kummaline on see, et mul ei ole veel isu tekkinud. Ma ise eeldasin, et peaksin vaimselt juba mööda seinu ronima suurest stressist, aga ei miskit...interesting.... Kokkuhoid: 2,37 EUR
Eile sattusin vaatama telekast kuidas reklaamiti mingit nikotiiniplaastrit.Vaatasin seda reklaami ja mõtlesin ja mõtlesin. Ja jõudsin arvamusele, et nikotiiniplaaster iseenesest on vist ikkagi psühholoogilise abina - sest niipalju kui ma iseennast tean ja oma suitsetajatest sõpradega olen rääkinud - siis maha jätmisel tunneb keskmine suitsetaja siiski igatsust suitsetamise kui tegevuse järele. Mingi plaaster kuskil kannika vms peal ei saa kuidagi muuga abiks olla kui sellega, et alateadlikult endale räägid, et nüüd saan ikka selle maha jätmisega palju kergemini hakkama, sest see kannikaplaaster likvideerib mu organismi nikotiininälja. Tegelikkuses ilmselt on see enesepettus. Mina arvan vähemalt nii. Hetkel olen need hetked kus suitsu tahaks sisustanud vee joomisega, õnneks on neid terve tööpäeva peale olnud kokku ainult 2. Igastahes hoidke mulle pöidlaid, et mul jätkuks meelekindlust seda protsessi jätkata...

No comments:

Post a Comment