Tuesday, February 1, 2011

Hetkel

.. laekusin trennist... sai saunas istutud ja Bodyshopi Rainforrest sampooni ja  balsamiga pead kasitud, Palmolive'i duššigeeliga ülejäänud rokk kehalt koos saunas lahti higistatud surnud nahaepiteelidega maha kraabitud, siis väike kreemitus ja kodutee võis alata.. ülilahe on see, et ma endiselt just neid lõhnasid tunnen.
Varem käis asi nii:

Enne trenni autos 1 koni, trenni jõudes sõltuvalt ajavarust igaks juhuks ka üks suits, ees ootas ju tervelt 90 minutit suitsuta veedetud aega...kui trenni tehtud ja juuksed pestud ja kuivatatud ja kammitud ja ennast üleni ära kreemitatud siis järgnes ilmtingimata suits maja ees enne autosse istumist ja vahel ka autos koju sõites teine kohe järele. Tulemus, värske suitsuhais autos, kätel ja värskelt pestud juustes. Koju laekusin haisedes nagu koni, ja polnud mingit vahet, et olin just lõhnanud puhtusest ja ilutoodetest :)

Igastahes ülim kaif on. OK, tegelt ega ma hetkel väga tubli ei ole selles mõttes, et täna lubasin endale peale trenni ühe jääkülma Saku Originaali, mida hetkel naudin...võrratu tunne on tunda kõiki neid lõhnasid ka tund peale sauna :D mmmmmmmmmmmm mõnnuuuusss.. ja tunne ei ole üldse erinev võrreldes alkoholi mitte tarbinud tundega s.t ei isuta suitsu järele, mida varem alati õlle või gini kõrvale tõmbama pidin.

Kusjuures mõtlesin täna oma värskeltpestud juuste lõhna kaifides sellest, millised olid mu suitsetamisharjumused.  Panen keskmise päeva kirja valusalt ausalt, aga neile kes suitsetavad tuli mul tegelikult sellega seoses üks moodus meelde, mis võib olla on abiks suitsetamise vähendamisel kui mitte maha jätmisel. Suitsetage siis kui teil on aeg oma koni nautida, s.t ärge tehke seda kellegagi vaieldes, telefonis rääkides, autoga sõites ( no OK autoga sõites võib, kui sõidad ja kuulad mõnusalt rahustavat muusikat - tangot või klassikat vms) - kiiruga kimutud ja poolepealt minema visatud konid ei rahulda ju koninälga ja ainus mida sellega saavutada on see, et üsna pea teete järgmise pooliku koni kiirkimumise...

Ühesõnaga minu keskmine päev oli selline, peale 10 aastat suitsetamist:

1.Ärkasin, jõin hommikukohvi, sõin paar võileiba, andsin koerale süüa
2. Kallasin teise kruusi kohvi, võtsin koni ja läksin aeda seda kimuma, ise samal ajal oma muru miinidest puhastades ja eriti kimumisele kui tegevusele tähelepanu pöörates. Ilmselt seetõttu järgmise koni vajadus tekkiski nii ruttu kui  tekkis - ehk siis tegevus 3
3. Autosse, koni ette ja tööle. Autos tehtud koni oli esimene mida tegelt nautisin.
4. Laekumine tööle, ja sõltuvalt ajast, võimalik, et veel üks kiirkoni enne tööle kontorisse minekut.
Nüüdseks on kell saanud 9:00 - manustatud konide arv 3 (v. 4 sõltuvalt kas linnas on tööle sõites ummik või mitte) - neist konisid mida olen nautinud 1 - s.t 2 tükki tõmbasin moe pärast, oma tegevust nautimata.
5. Tööle minek - konide arv keskmiselt 1 tunnis.  Seega päevas olin 17:30 kokku töö juures suituspausidega ära tõmmanud veel 8 koni, ehk siis kell 17:30 kokku tarbitud konide arv 11. S.t üle poole paki. Neist naudinguga tõmmatud umbes 3-4. Miks? Enamasti ühendasin konitamise mõne telefonikõnega, ja rääkides telefoniga ei pannud ma tähelegi et samal ajal konitasin, s.t ma ei  rahuldanud ühtegi nikotiini ega tegevusevajadust.
6. Koju minek, tõmmates autos ikka koni ka, kes siis rooli läheb  nii et koni hambus pole.
7 Kodu - õhtusöök, millele loomulikult järgneb koni aias. Praeguseks on kell umbes 18:30 keskmisel tööpäeval ja tarbitud konide arv on suurenenud 13 ni. Pakis on alles 7 koni.
Siit edasi jätkub tööl sisse käidud rütm - koni tunnis.  Ehk siis võttes arvesse, et magama lähen 1 paiku öösel - olen suutnud ära tarbida veel 6 koni. Mis tähendab, et pakki on jäänud üks koni, mille säästan hommikuks, et siis see aias ära teha ja esimese asja hommikul enne tööd bensukasse sõita, et sealt uus pakk osta. Masendav kas pole.... kogu mu päev tiirles selle ümber, et konid pakis ei lõpeks ja et paus kahe koni vahel liialt pikaks ei lähe, isegi kui päevas tarbitud 20st konist nautisin reaalselt umbes 5-t.

Ja kuidas ma alustasin? Ülikooli 3ndal kursusel - olime sõbrantsiga pubis, ostsime oma viimase raha eest kumbki tassi teed. Jõime selle ära, ja rohkem raha polnud, laual vedeles sigaretipakk. Otustasime, et suitsetades ei ole nii imelik pubis edasi istuda... ja sealt läks asi lahti. Kusjuures enne seda jälestasin ma suitsetajaid....

Mmmmmmmmmmmmm mustikalõhnalised juuksed :)))

No comments:

Post a Comment