Thursday, February 10, 2011

Kummaline...

... aga suitsetavate inimeste konidest tulev lõhn on mulle vastikuks muutunud... ma tegelikult natuke eeldasin, oma tuttavate näitel kes on edukalt suitsetamise maha jätnud, et ma hakkan nautime suitsetajate seltskonda ja suitsuhaisu. Aga ei - vastik ja häiriv on...sellega seoses meenusid mulle emotsioonid, mida tundsin seoses tänaval kõndivate ja suitsetavate inimestega (pean tunnistama, et vahest olin ma ise samasugune, oma kaitseks aga saan öelda, et reeglina suitsetasin ma tänaval kõndides ainult siis kui koeraga jalutamas käisin - tavaliselt siis rahulik vaiksel tänaval ja ajal mil seal vägapalju inimesi ei olnud) - sigaebameeldiv on kui sulle konihaisu näkku puhutakse... isegi kui seda tehakse tahtmatult, s.t kui tuul suitsuhaisu sinu poole toob. Olles ise suitsetaja mind see niiväga ei häirinud, aga nüüd hakkab juba päris korralikult närvidele käima, samamoodi nagu poeuste kõrval suitsetavad inimesed...

Igastahes, edulugu hetkel jätkub, aasta 2011 kimutud konide arv on endiselt 0 :)

1 comment:

  1. welcome to the club. mu arust võiks olla keelatud ka suitsetamine kaupluste välisuste juures, sest talvel ronivad kõik konitajad peaaegu ukseauku ja siis on jube mõnus nende vahelt läbi minna. fuhh!

    ReplyDelete