Thursday, February 3, 2011

Isegi haigus rabab teisiti...

... olen külma saanud. Teen kodust tööd ja tunnetan kogu kehaga kui teistmoodi haiguse põdemine on. Tegellikult ei vaeva mind mittemiskit hullu, kõigest nohu... AGA ma ei köhi absoluutselt - köhimine oli asi, mis varem alati kaasnes nohuga või ükskõik millise tõbisema olekuga. Hetkel tarbin lihtsalt kuuma teed meega ja nuuskan. Nina on suur ja punane ja kole nagu kartul, mis kipitab - aga mingit hingetukstegevat köha ma ei taju... ehk siis huvitav, kas see on ka maha jätmisest või on see lihtsalt sellist tüüpi külmetus... no kui see on ainult külmetus, siis see on küll esimest korda 11 aasta jooksul kui sellega ei kaasne köha...

1 comment:

  1. Mina jätan samuti tervise tõttu, loodan pääseda haigustest. Mul oli iga paari kuu tagant kopsupõletik, siis kimbutasid lisaks bronhiidid ning nüüd jaanuaris angiin 2x. Proovin, ehk suitsuta saan ka vähem haiguseid külge. Kiiret paranemist!

    ReplyDelete