Saturday, February 12, 2011

Lõpuks käisin kaalu peal ära...

... nagu ennustasin oma riiete pealt, siis vähemalt esimese kuuga ei ole mul peale mahajätmist kaalu juurde tulnud.... mis muidugi ei tähenda, et ma niipea tahaksin uuesti kaalu peale ronida :) sest numbrid on kõike muud kui rõõmustavad  - AGA luban pühalikult, et märtsi algul käin korra veel kaalu pealt läbi :)

Aga olemisest elamisest - pean ütlema, et see mahajätmine on endiselt uskumatult kerge - mittemingit isu. Ma isegi ei mõtle sellest, et kunagi suitsetasin, või et hirmus isu oleks. Kuigi mul on majapidamises inimene kes suitsetab, kuigi tema suitsud on koguaeg saadaval, kuigi viimased 2 nädalat on minu jaoks olnud ülistressirikkad ja seda mitte heas mõttes...

Nüüd said siis mu maha jätmisest teada ka meie firma juht, kes varem alati mõne laheda konikommentaari mu suunas viskas - ükspäev ka siin viskas mingi kommetaari teemal, et lähed jälle välja kimuma (kusjuures üldse mitte õelalt) - just sel hetkel otsustasin, et annan talle ka teada, et ma ei ole üle kuu aja suitsu teinud. Ta oli nii rõõmus, et lõpuks ometi on tema nokkimine vilja kandnud. Lõpuks jõudsime siiski arusaamale, et tema ilkumisel ja minupoolsel suitsetamise mahajätmisel on 0% seost :)))

No comments:

Post a Comment