Wednesday, April 20, 2011

Möödas on kohe kohe esimene kvartal

... olen siin kirjutanud, et viimased poolteist kuud olen elanud suure stressi all - aga et suitsetama pole hakanud ja et selle kõrval mida kogesin ei näe ma eriti variante, mis võiks olla nii suur stress, et suitsetamine võiks aidata või oleks arusaadav kergendus...

Nüüdseks on õnneks kõik ootamised saanud toredad ja positiivsed lahendused ja saan kevadest rõõmu tunda...
Samas ei saa ma eitada - viimase 6 nädala jooksul mõtlesin ma korduvalt, et kui teeks 1 suitsu, siis läheks kergemaks. Aga alati aitas see kui mõtlesin, et OK panen selle koni ette - kuidas see mu olukorda kergendab - järeldused:

MIINUSED
- ta mõjub organismile halvasti
- ta võib sõltuvuse uuesti kinnistada, ning ma ei pruugi leida endas seda jõudu, et uuesti mittesuitsetajaks hakata - mis tähendab, et hakkan ise endale uuesti soodumust igasugusteks tervisehädadeks sisse kimuma...
- kui ka kõik lõpeb hästi, siis olen peale tulemuste teadasaamist uuesti suitsetaja
- raha hakkab rohkem minema
- piinlik saab olema oma pere ja enda ees, et mingi närvipinge pärast sellise idiootse tegevusega rikun ära kõik mis juba saavutatud.
- riided hakkavad jälle haisema
- hambad hakkavad jälle kollasemaks minema
- suhu tekib hommikuti jälle see jube maitse.

PLUSSID
- ma saan koni tõmmata...

Otsus oli kerge, ütleme siis nii :)
Igastahes, täna ma tähistan ja kaifin kevadet ja rõõmustan et ma alla ei andnud. Ükskõik mis, aga olen kindel et vähe on elus asju, mis mu suitsu kallale tagasi suudaks ajada :))))
WEEEEEE!!!!!!!

No comments:

Post a Comment