Wednesday, March 2, 2011

Kui ma oleksin ärinaine....

.... siis ma kindlasti ei hakkaks kindlasti mitte palgatavaid töötajaid selle alusel diskrimineerima, aga ma päris kindlasti teeks reegli, et kliendiga näost näkku suhtlevatel klienditeenindajatel tuleb oma suitsupausilt tulles kindlasti vahetada riideid, pesta hambaid jne... kõik, et klient ei tunneks RÄMEDAT tubakahaisu teenindaja juures kes talle riidetarbeid ulatab...
Täna oli üldse tänavatel meeletult suitsetajaid ja suitsuhaisu... tõsiselt see ei ole mõeldud nii teema pastakast välja imemise mõttes -   tegelikult ka, asi algas hommikul tööhoonesse sisenedes, kui mõlema sisskäigu ees kimus 2 konitajat. Jätkus kaubanduskeskuse mitteodava pesupoe külastusega - olgem ausad et kui suitsu järgi lehkav teenindaja ulatab sulle lumivalge pesutüki - siis automaatselt tundub, et see pesutükk muutub räpaseks. Võimalik, et see on ainult minu kui endise suitsetaja kompleks - sest ma mäletan suurepäraselt et kui hästi see hais ikka riiete külge jäi. Ja oioioioi kui hästi ma suitsuhaisu ka ära tunnen - ükskõik kui õrn see ei ole. Superwoman you know :) tahad ka superwoman olla? Jäta konid ära ...
Sellised väikesed kontemplatsioonid siis peale järjekordset 0-päeva.

No comments:

Post a Comment